Catering szyty na miarę

March 12, 2018

Coraz większa kulinarna świadomość Klientów sprawia, że trudno funkcjonować na cateringowym rynku bez menu „szytych na miarę”. Zamawiający oczekują już nie tylko efektu „wow”, ale przede wszystkim sprostania wymaganiom stawianym przez Klienta. O ile kilka lat temu pytania o menu kreskówkowe, bezwonne, białe, w stylu „Madagaskar” czy w kolorach tęczy mogły budzić zdziwienie, o tyle dziś jest to jedna z bardziej istotnych kwestii przy organizacji eventu. Organizatorzy doskonale wiedzą, że Klienci widzieli i jedli już, nawet jeśli nie wszystko, to wiele. Pozytywne zaskoczenie może wywołać już tylko menu przygotowane specjalnie dla nich. Przeczytajcie zatem jak powstają takie propozycje.

 

Po pierwsze, brief!

 

Spersonalizowane menu jest wypadkową dwóch rzeczy – doświadczenia i pomysłowości pracujących nad nim osób oraz bardzo precyzyjnej informacji od Klienta. Im więcej szczegółów przekaże organizator, tym proces tworzenia menu będzie łatwiejszy, a to, co znajdziemy na talerzu – satysfakcjonujące. Jakich informacji potrzebujemy?

 

 

Jeśli menu ma być skomponowane np. jako nawiązanie do tematu przewodniego eventu, zaznaczcie to w swoim zapytaniu ofertowym i opiszcie możliwie dokładnie. Jeśli chcielibyście w ramach słodkiego bufetu podać ciastka, muffiny lub musy w kolorach logo Waszej firmy, pokażcie je nam na spotkaniu – przedyskutujemy możliwości, dobierzemy odpowiednie barwy i przygotujemy odpowiedni poczęstunek na planowane spotkanie. Jeśli z kolei menu ma nawiązywać np. do nowego produktu kolorem, zapachem lub jego brakiem, spotkajcie się z nami, aby jak najdokładniej opisać produkt lub go nam zaprezentować. Dzięki temu menu towarzyszące wydarzeniu będzie idealnym dopełnieniem Waszego wydarzenia.

 

 

Po drugie, budżet!

 

Eventowe budżety są różne, tak jak różne mogą być propozycje menu. Organizatorzy najbardziej lubią te wydarzenia, gdzie budżet jest określany jako „no limit”. Wtedy ich wyobraźnia nie zna granic. Co jednak w przypadku, gdy w budżecie przewidziano jedzenie, ale zajmuje dalszą pozycję na liście priorytetów? Śmiało nam o tym powiedzcie. To, co z Waszej perspektywy może wydawać się niewykonalne, czasem wygląda zupełnie inaczej z naszej strony. Mając świadomość ograniczeń finansowych, skomponujemy nasze menu w inny sposób, co oczywiście nie oznacza, że jedzenie będzie mniej smaczne czy mniej efektowne. Zawsze staramy się zaproponować takie rozwiązanie, które będzie zgodne z naszą filozofią i marką, a jednocześnie mieściło się w budżecie jakim operuje Klient. Tu często z pomocą przychodzi nam sama natura i możliwość wykorzystania sezonowości wielu półproduktów, o czym mogliście przeczytać w jednej z poprzednich publikacji. Na bazie produktów dostępnych sezonowo możemy stworzyć niezwykle smaczne, barwne i efektowne menu, które nawet w przypadku mniejszych budżetów dalej będzie cieszyło oczy i podniebienia Waszych Gości.

 

 

Tak jak w wielu innych przypadkach, tu również liczą się przede wszystkim informacja, otwarta głowa i chęć, by wspólnie stworzyć coś interesującego i innowacyjnego

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Wyróżnione posty

Akademia Villa Foksal odc. 1 Kuchnia Marcina

March 7, 2018

1/4
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum
Please reload

Wyszukaj wg tagów