Weselne DO&DONT'S

February 12, 2018

Organizacja przyjęcia weselnego to z jednej strony długi i wielowymiarowy proces, a z drugiej czas na przygotowanie się do nowego, wspólnego życia. W tym gorącym dla Was okresie nie ma nic piękniejszego niż profesjonalna pomoc ze strony pracowników miejsca, które wybraliście na ten wyjątkowy dzień. By jak najsprawniej przejść przez ten okres, a także bawić się na weselu bez cienia organizacyjnego stresu, przeczytajcie nasze Weselne DO&DONT’s czyli rzecz o tym co ułatwi, a co lekko uprzykrzy organizacyjnie ten niezwykle ważny dzień.

 

 

PRZYGOTOWANIA DO WESELA

 

Wybór sukni ślubnej, garnituru, kwiatów, menu, tortu, stacji gotowania na żywo, atrakcji w postaci foto budki, animatora czy starego, dobrego wodzireja to tylko początek długiej listy, którą miesiąc po miesiącu będziecie odhaczać przygotowując się do wesela. Na szczęście nasza kompleksowa oferta weselna zdejmie z Waszych barków wiele pracy. Pamiętajcie jednak o tym, żeby wsłuchać się w nasze sugestie i porady. Rozumiemy w pełni, że to Wasz wymarzony dzień i najważniejsze przyjęcie w życiu, ale zajmując się organizacją wesel ponad dekadę pomożemy Wam uniknąć stresujących sytuacji, ponieważ na wylot znamy wszelkie, weselne scenariusze. Podczas spotkań z Managerem, sygnalizujcie śmiało swoje obawy, zadawajcie pytania, sugerujcie zmiany, mówcie o wątpliwościach – czas przygotowań to okres, kiedy burza mózgów i wymiana poglądów na temat kształtu przyjęcia to absolutny MUST! Jeśli znacie np. preferencje jedzeniowe swoich Gości, powiedzcie nam o nich. To bardzo istotna kwestia, która podczas samego przyjęcia mogłaby wprowadzić niemałe zamieszanie. Znając wcześniej ilość osób będących wegetarianami czy weganami przygotujemy dla nich specjalne dania, które pojawią się w ich menu. Podobnie ma się kwestia alergii pokarmowych – nasz Szef Kuchni wiedząc z odpowiednim wyprzedzeniem o Gościach nietolerujących glutenu czy laktozy, zadba także o osobne dania dla nich. Chcemy, żeby wszyscy wyszli z Waszego przyjęcia zadowoleni pod każdym względem, zwłaszcza kulinarnie.

 

Pozwólcie nam się poznać podczas okresu przygotowań do wesela – interesują nas Wasze gusta, smaki, wizje. Spotykajcie się z nami, piszcie maile, dzwońcie. Dołączając do tego nasze doświadczenie, stworzymy razem Najpiękniejsze Przyjęcie Weselne. A to Wasz i nasz cel.

 

 

GOŚCIE

 

Rodzice, dziadkowie, ciocie, kuzynostwo, przyjaciele, znajomi z pracy… zapewne chcecie zadowolić gusta wszystkich swoich znakomitych Gości, jednak nie zapominajcie, że w gruncie rzeczy to WASZ dzień i WASZE święto. Oczywiście, zarówno Wy jak i my, chcemy, żeby Wasi Goście przez lata z rozanieloną miną i łzą w oku wspominali Wasze przyjęcie, ale nie dajcie się zwariować! Mówi się, że gdzie dwóch Polaków, tam trzy zdania i w przypadku wesela jest dokładnie tak samo – każdy będzie lepiej od Was wiedział co powinno pojawić się w menu, jak ustawić salę, jak usadzić Gości czy kogo zaprosić. Jednak to Wy jesteście tu „panami zamieszania” – pamiętajcie o tym by zaplanować listę Gości i usadzenie w sposób przemyślany i strategiczny. Weźcie pod uwagę wszelkie sympatie i antypatie. Błędem, który może spowodować niepotrzebne animozje, jest np. posadzenie obok siebie skłóconych przyjaciół lub rozwiedzionej pary. Wystrzegajcie się również rozdzielania grupy dobrych znajomych i usadzania między nimi np. starszych osób z rodziny, jak dziadkowie. Nie chcecie przecież, żeby czuli się niekomfortowo. Postarajcie się podczas przyjęcia zamienić kilka słów z każdym Gościem, to bardzo miły zwyczaj – oni pojawili się po to, by celebrować z Wami najważniejszy dzień w życiu i z pewnością chcą Wam coś miłego powiedzieć.

Jeśli na Waszym weselu mają pojawić się dzieci, zadbajcie także o nie. Najmłodsi uczestnicy przyjęcia zapewne będą bardzo wdzięczni za przydzielenie im drobnych ról podczas samej ceremonii zaślubin lub wesela. Jeśli dzieci jest dużo, zastanówcie się czy nie zaangażować Animatorki, tak, by rodzice maluchów mogli w pełni świętować z Wami wasz dzień. Poinformujcie Managera o dzieciach jeszcze podczas przygotowań i rozmów o kształcie przyjęcia – wspólnie zadecydujemy czy dla dzieci przygotować osobny stół, a może salę jeśli będzie ich dużo. No i zadbamy wtedy o specjalne menu dla nich – wszak nasi milusińscy mają inne potrzeby kulinarne niż dorośli.

 

TEN DZIEŃ

 

Postarajcie się wyspać – będzie to bardzo długi dzień. Zjedzcie coś lekkiego, bo nie ma nic gorszego niż pusty żołądek, który potęgować będzie stres. I postarajcie się nie denerwować…

Na Świadków wybraliście zapewne fantastyczne osoby, które tego dnia będą Waszymi reprezentantami w kluczowych momentach podczas przyjęcia – to oni będą w kontakcie z Managerem, czekającym na Was i Waszych Gości w Restauracji, to oni zadbają o Wasze prezenty, kwiaty, poprawią Pannie Młodej makijaż, a Panu Młodemu przekręconą muchę. To oni też będą pewnie pamiętali o obrączkach i dokumentach (jeśli ceremonia zaślubin odbywa się przy udziale Urzędnika z Urzędu Stanu Cywilnego w Restauracji, dowody osobiste to niezbędna rzecz – nie raz byliśmy świadkami opóźnienia się ceremonii i samego przyjęcia z powodu ich braku. Nie chcielibyście widzieć obłędu w oczach Świadkowej gorączkowo wzywającej taxi i pędzącej do domu Panny Młodej po dowody… na szczęście „…żyli długo i szczęśliwie”;)

 

Po dotarciu do Restauracji (lub po zakończeniu zaślubin) oddajcie się w ręce naszego Zespołu. Wy zrobiliście już to, co najważniejsze. No, może poza pierwszym tańcem, ale o tym za chwilę. Od tego momentu Wy i Wasi Goście radujcie się, pozwólcie sobie chłonąć wspaniałą weselną atmosferę, a my zajmiemy się całą resztą. Od tego jesteśmy.

 

Kiedy nadejdzie już wiekopomna chwila pierwszego wspólnego tańca, bawcie się nią. Nawet jeśli Pan Młody nie jest John’em Travoltą z „Gorączki sobotniej nocy”, a Panna Młoda nie dostałaby od Iwony Pavlovic „10” w „Tańcu z Gwiazdami”, jesteście świeżo upieczonym Małżeństwem, kochacie się i zatańczycie najpiękniej jak potraficie. Nawet jeśli kroki ćwiczone tygodniami pod okiem instruktora tańca się Wam pomylą… nieważne! Goście o tym nie wiedzą. Poza tym, każdy Pierwszy Taniec, jak każda Panna Młoda są najpiękniejsze i nikt z obecnych na parkiecie nie będzie w to wątpił.

 

Potem nie pozostaje Wam nic innego jak bawić się do rana w szampańskich humorach, delektując się wybornym jedzeniem, wspaniałymi trunkami i świetną muzyką, pośród kochających i wspierających Was ludzi. I przede wszystkim patrzeć z nadzieją i radością na nadchodzące, wspaniałe, wspólne lata.

 

Wierzymy, że Wesele w naszej Restauracji będzie dla Was zapowiedzią spektakularnego i przepełnionego miłością, wspólnego życia.

 

Do zobaczenia w Villa Foksal na Waszym Weselu!

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Wyróżnione posty

Akademia Villa Foksal odc. 1 Kuchnia Marcina

March 7, 2018

1/4
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum
Please reload

Wyszukaj wg tagów